Het was vanochtend weer vroeg. Wanneer ik naar ons kantoor in Alphen aan den Rijn ga, sta ik rond half zes op. Ik wil voor zes uur het knooppunt bij Hoevelaken voorbij zijn. Kom ik daar later dan sta ik in de file en daar heb ik een grote hekel aan. Wie niet 😉 Ondanks de vakantie en het vroege tijdstip is het verbazingwekkend hoeveel ‘volk’ er al weer op de weg is. Met de name vrachtwagens en bouwvakkers busjes zijn weer in grote getale aanwezig.

Het voordeel van ’s morgens vroeg op je werk zijn is dat het erg rustig is en ik een aantal zaken gelijk kan wegtikken voordat de collega’s arriveren. Nadeel is dat ik daar in een grote kantoor tuin zit en er dus een redelijk hoog niveau van geroezemoes heb. maar daar zijn koptelefoons en Spotify voor uitgevonden.

Dit bericht is mede ook een test van de ‘Post by Email’ functie van WordPress. Ik heb een plaatje toegevoegd van kantoor ter illustratie.

