Blog Button 2

Ik ben nu een week bezig met de NaBloPoMo challenge en het valt me niet tegen. Tot nu weinig moeite om de uitdaging aan te gaan en vol te houden. Ik merk dat mijn stroom ideeën voor artikelen alleen maar groter wordt en er voldoende onderwerpen of aanleidingen zijn om iets over te schrijven. Soms heb ik volstaan met een voor mij sprekende foto, maar over het algemeen zijn de artikelen redelijk van lengte.

Ik begin ook steeds meer artikelen in het voren te schrijven. Soms ook ook al voor een specifieke datum, zoals deze die ik twee dagen geleden al schreef. Het is wel een kort verhaal maar ik heb het toch meer weer opgeschreven.

Wat ik ook leuk vind om te constateren is dat het bezoek aan mijn eigen site verveelvoudigd is. Nu is dat op zich niet zo’n kunst. Waar ik voorheen weinig tot geen bezoekers trek, gaat het nu al richting de vijftig per dag. Sommige artikelen hebben daar duidelijk aan bijgedragen. Ook mijn berichtgeving op Facebook over deze challenge helpen met bezoekers naar mijn site te trekken.

Kortom, voldoende motivatie om door te gaan.

